trešdiena, 2013. gada 22. maijs

Petūniju mežģīnēs

Kad jau liekas, ka diena ritēs savu ierasto, mierīgo gaitu, negaidīti tajā iezogas pārsteigums.
Vīra māte no Kokneses ar jauka cilvēka starpniecību ir ziedošu dāvanu man sarūpējusi. :-)

Ai..nu gan varēšu sapņaini vērties savos abos puķpodos ik dienu visu vasariņu un priecāties par "ziedošajiem pārsteigumiem"- par savām petūnijām mežģīnēs!

 Paldies "kurjeram", kas piegādāja man šo manī joprojām nekūstošo prieku. Tad nu viņam uz ātro tapa plātsmaize, kura  patiešām ir superātra un bez īpašām sastāvdaļām:
Mīkliņai:
1 gl cukura
2 olas
1 gl kefīra
1 tējk. soda (dzesē ar etiķi)
1,5-2 gl milti
Virsū der jebkas- man šoreiz āboli, bet tikpat labi garšo arī ar biezpiena masu, ogām, rabarberiem.. Mmmm.....ņamma gatavā!
Paldies manam māšukam par šo receptīti! =-)

Prieks redzot vakarpusē namiņā sapulcējamies visus mana namiņa iedzīvotājus. 
 
Bet prieks par dubultprieku pārvēršas, kad vīriņš mani iepriecina ar krāsām atlašu lentēs. 
 Nu gan viņam dzirdīgas ausis..jo sen jau esmu "piežūžojusi" viņam pilnu galvu, ka gribas iemēģināt roku "kanzaši" tehnikā. Kas no lentēm būs man sanācis, domāju atskaitīties jau tuvākajā laikā....tiklīdz atbrīvosies kāda brīva diennakts stundiņa.
Tā arī pagājusi dieniņa- ar krāsām ziedos un lentēs, ar kanēļsmaržu un pūdercukura baltumu uz ābolu plātsmaizēm!


2 komentāri:

  1. man ar jau sen lentas atliktas kanzaši ziediem, bet kaut kā neesmu tikusi pie darīšanas :))) Gaidīšu Tavus veikumus...

    AtbildētDzēst